S blížiacimi sa Vianocami majú rušno nielen obchody, ale aj kuriéri.
Čo teda odporúčame urobiť, aby sa k Vám balík dostal načas a bez problémov?
- Skontrolujte si údaje v objednávke
Adresu si veľa ľudí nezmýli, ale dopredu porozmýšľajte, kam si balík nechávate doručiť, kde sa zdržujete počas dňa. Neposielajte si ho domov, ak ste počas dňa v práci.
Ak uvediete chybný email, nebudete informovaní o tom, kto a kedy Vám Vašu objednávku doručí.
Ak zadáte chybné telefónne číslo, kuriér Vás nebude vedieť kontaktovať a prípadne sa s Vami dohodnúť o podrobnostiach doručenia. Tiež môžete kuriérovi pomôcť s navigáciou k Vám, ak pomocou GPS nevie nájsť udanú adresu.
- Čítajte emaily
Akonáhle Vašu zásielku začneme spracovávať, GLS Vám pošle email s jej sledovacím číslom. V deň doručenia dostanete druhý email, v ktorom sa dozviete nielen čas doručenia, ale aj číslo na kuriéra.
- Zdržujte sa na mieste doručenia, majte pri sebe telefón, pripravte si adekvátnu hotovosť alebo platobnú kartu.
V takomto prípade je zvyčajne doručenie balíka bezproblémové – kuriér Vám zavolá, balík dovezie a pokiaľ máte presnú sumu na vyplatenie, nerieši problémy s výdavkom.
- Volajte, ak sa niečo zmenilo.
Ak v deň doručovania budete dlhšie mimo miesta, kam ste si balík nechali doručiť, volajte kuriérovi – možno sa Vám podarí dohodnúť na inom mieste doručenia alebo kuriéra presmerujete na doručenie balíka Vašej susede či kolegovi.
Nezabudnite však na to, že kuriéri majú podelené rajóny doručovania balíkov, a preto Vám kuriér mnohokrát nevie vyjsť v ústrety a doručiť balík do iného rajónu, hoci sa Vám zdá, že je to pomerne blízko.
Kuriér počas dňa doručuje desiatky balíkov, a má pomerne pevne rozvrhnutú trasu, aby to stihol. Preto sa Vám len málokedy môže prispôsobiť s načasovaním doručenia. Preto sa snažte prispôsobiť Vy jemu.
- Sledujte pohyb zásielky a jej aktuálny stav
Na stránke môžete sledovať Vašu zásielkuhttps://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok a stav jej doručenia.
Ak sa Vám kuriér neozval a pri statuse balíka sa objaví, že ste nezastihnuteľný, kontaktujte zákaznícky servis GLS na telefónnom čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585.
Rovnako kontaktujte zákaznícky servis, ak sa neviete dovolať kuriérovi.
- Balík skontrolujte
Keď Vám kuriér balík doručí, poriadne ho skontrolujte – akékoľvek pretrhnutie lepiacej pásky alebo prederavenie obalu je potrebné zapísať. Veľmi užitočné prípadne urobiť fotodokumentáciu poškodeného balíku. Ak v balíku počujete rozbité sklo, tiež spíšte škodový záznam s kuriérom. Ľahšie sa nám bude reklamovať zlé zaobchádzanie s balíkom u kuriérnej služby.
Našou snahou je, aby ste boli spokojní so zásielkou aj s jej doručením. Ak si neviete poradiť sami, kontaktujte nás na info@prijemneveci.sk alebo na 0948 454 767 a my sa pokúsime dohodnúť bezproblémové doručenie balíka k Vám.